Rommelmarkt Nieuw-Lekkerland (geannuleerd)

Jaarlijks organiseert de Hervormde Gemeente Maranatha een rommelmarkt in en om haar kerkgebouw aan de Mattenbies te Nieuw-Lekkerland. Dit jaar gaat de rommelmarkt niet door vanwege maatregelen rondom het Coronavirus. We zijn van plan om de rommelmarkt later in het jaar alsnog te organiseren.

Goede doelen

Met de jaarlijkse rommelmarkt steunt de Maranathakerk diverse goede diaconale doelen:

Daarnaast is een deel van de opbrengst bestemd voor de instandhouding van onze kerkelijke gemeente.

Welke kramen staan er op de rommelmarkt?

Wie de markt aan de Mattenbies komt bezoeken zal zeker alle succesnummers van voorgaande jaren aantreffen: kunst & kitsch, boeken, lampen, elektrische apparaten, computers, glaswerk, kleding, potten, pannen en heel veel speelgoed.  Ook voor vernieuwing in uw interieur kunt u op de markt terecht, het uitgebreide meubelplein is altijd druk bezocht. Uiteraard is alles weer goed gesorteerd en gepresenteerd.

De markt biedt volop decoraties en cadeau-ideeën met voor iedereen wat wils: bloemstukjes, woondecoraties, sierraden, tassen, bijbelhoezen, mooie (foto)kaarten, kaarsen, tassenhangers en een grote keuze uit handwerkartikelen.

Tijdens het rondneuzen op de markt draait de hele dag het rad van avontuur. Daarbij zijn voor jong en oud prachtige prijzen te winnen! Zowel binnen als buiten wordt er allerlei lekkers verkocht: verse oliebollen, patat, hamburgers, ijs, soep en heerlijke broodjes. Bent u moe geworden van het rondneuzen op deze gezellige markt? Drink dan gezellig wat in de koffiehoek, met zelfgemaakte cake of koek.

De jeugd kan zich vermaken met vele activiteiten zoals schminken, grabbelen, enveloppen trekken, touwtjes trekken etc. Kortom een leuk evenement voor het hele gezin.

Regio rommelmarkt

Jaarlijks ontvangt de rommelmarkt van de Maranathakerk vele bezoekers uit de omliggende plaatsen zoals Alblasserdam, Ameide, Bergambacht, Bleskensgraaf, Giessenburg, Goudriaan, Groot-Ammers, Hoornaar, Kinderdijk, Krimpen aan de Lek, Langerak, Lekkerkerk, Molenaarsgraaf, Nieuwpoort, Noordeloos, Ottoland, Oud-Alblas, Schoonhoven, Streefkerk, Wijngaarden en Waal.

Maranatha-fair aan Mattenbies in Nieuw-Lekkerland

Op zaterdag 13 april wordt de Maranatha-fair gehouden aan de Mattenbies 1 in Nieuw-Lekkerland. Een leuke markt met diverse leuke activiteiten voor alle leeftijden. Van 9.00 tot 14.30 uur...