Catechisatie

Binnen de gemeente zijn er diverse catechese groepen.

Basiscatechese On Track (groep 8 basisschool)

In deze groep wordt op een leuke ontspannende manier gelegenheid gegeven aan de kinderen om te leren over de kerk, maar bovenal over hun persoonlijke geloofsbeleving. Aan de hand van leuk en pakkend lesmateriaal wordt gewerkt een heel seizoen of het Oude Testament of het Nieuwe Testament. Maandag 15.30-17.00 uur.

Catechese Follow Me (12 - 15 jaar)

In deze groepen wordt op een leuke ontspannende manier gelegenheid gegeven aan jongeren om te leren over de kerk, maar bovenal over hun persoonlijke geloofsbeleving. Er zijn twee groepen. Deze groep komt samen op maandagavond van 19.30 tot 20.30 uur.

Volg voor het laatste nieuws Follow Me op Facebook

Catechese (16 - 17 jaar en 18+)

De groepen 16 tot en met 17 jaar en 18+ komen wekelijks samen op dinsdagavond in de consistorie van ons kerkgebouw. De eerste groep wordt om 19.30 uur verwacht en de tweede om 20.45 uur. Beide groepen staan onder de leiding van de predikant. Onderlinge ontmoeting, gezelligheid en natuurlijk het geloofsgesprek staan hierbij centraal.

Belijdeniscatechisatie

Elk jaar start er in september een catechesegroep die zich voorbereidt op het doen van belijdenis op Palmzondag. Op een vaste avond komen we wekelijks bij elkaar voor ontmoeting en gesprek. Deze avond wordt in onderling overleg vastgesteld. Van tevoren ligt er in de hal van ons kerkgebouw een uitnodiging met daarin de nodige informatie. Aanbevolen!