Kerkklokradio luisteren

Hervormde gemeente Maranatha werkt met de andere kerken binnen de Gemeente Molenlanden en Gemeente Alblasserdam samen (als samenwerkende kerken) binnen de Stichting Kerkklokradio.

Hervormde Gemeente Maranatha verzorgt om de zeven weken een zondagprogramma op Kerkklokradio met in de ochtend van 9.00 tot 11.30 uur een uitzeding van de kerkdienst omlijst met muziekkeuze. Dezelfde zondag wordt er in de avond en programma verzorgd van 20.00 tot 22.00 uur met muziek waarin in het tweede uur verzoeken van luisteraars worden gedraaid. Het telefoonnummer van de studio is 0184-682422. In deze uitzendingen wordt uiteraard getracht het evangelie uit te dragen. Bovendien verzorgt de Hervormde Gemeente Maranatha om de zeven weken een meditatie op woensdagavond van 21.00 tot 21.15 uur.

Stichting Kerkklokradio is onderdeel van Klokradio, lokale omroep voor Alblasserdam en Molenlanden (voorheen Giessenlanden en Molenwaard).

Klokradio Alblasserwaard

Klokradio is de lokale omroep voor Alblasserdam en Molenlanden.

Klokradio is te ontvangen via de etherfrequenties 97.3 MHz (Westelijk deel Alblasserwaard) en 107.0 MHz (Oostelijk deel Alblasserwaard), beiden in de FM-band.

De kabelfrequenties zijn 102.4 MHz in Alblasserdam en 105.9 MHz in v.m. Molenwaard.

Als u KPN glasvezelabonnee bent, vindt u ons op radiokanaal 1148. En natuurlijk is Klokradio ook via internet te beluisteren via de website van Klokradio.

Bezoek ook de website van Klokradio: www.klokradio.nl