Kerktelefoon, uw eigen kerk thuis beluisteren

De kerktelefoon is bedoeld voor iedereen die graag de plaatselijke kerkdiensten wil volgen, maar niet in staat is om de kerk te bezoeken.

Kerktelefoon is niet plaatsgebonden, u kunt dus ook buiten Nieuw-Lekkerland gebruik maken van kerktelefoon.

De Lukas kerktelefoon is ontworpen om gebruikt te worden door mensen die geen kennis van PC’s hebben of om naast een PC in een thuisnetwerk te luisteren naar internet radio stations.

Geïnteresseerden kunnen contact opnemen via info@hervormdegemeentemaranatha.nl

Kerkdiensten meeluisteren via internet

Naast de bovengenoemde luisterkastjes, is het ook mogelijk de kerktelefoon te beluisteren via internet. Via onze website kunt u niet alleen rechtstreekse diensten ontvangen, maar kunt u ook opnames van recente kerkdiensten beluisteren of downloaden (in MP3-formaat). Ga naar overzicht reeds uitgezonden kerkdiensten.