Startweekend 2016

zondag 14 augustus 2016

Het startweekend komt eraan, tijd voor leuke activiteiten.

Middagprogramma voor jeugd van 4 t/m 18 jaar

4 tot en met 11 jaar

Opgeven voor 11 september 2016, gratis

Ben je tussen de 4 en 11 jaar, heb je een goede ‘speurneus’ en heb je zin in een middag gezelligheid?? Dat komt goed uit!
Op zaterdag 17 september is er voor jullie een vossenjacht.We verzamelen om 15.00 uur bij de Maranatha kerk en met jullie speurwerk hebben we de vossen uiterlijk 17.00 uur wel gevonden.

12 tot en met 18 jaar

Opgeven voor 3 september 2016, € 5,00 per persoon

Ben je tussen de 12 en 18 jaar? Aan jou is ook gedacht.
Zaterdag 17 september word je om 19.30 uur in de kerk verwacht en vandaar rijden we naar ….
Jumpsquare! Sommigen kennen het al en voor anderen is het nieuw maar dat het leuk is weten we zeker. Wil je dit niet missen, geef je dan snel op. Doe dit wel voor 3 september 2016 in verband met reserveren.

Aanmelden
Dit kan door je naam, leeftijd en telefoonnummer te mailen naar familiehol@gmail.com of te bellen naar 0184-632320.

Avondprogramma voor de complete gemeente

Opgeven voor 11 september 2016, gratis

Het middagprogramma is voor de kinderen, maar natuurlijk hebben we ook iets leuks georganiseerd voor alle gemeenteleden!!!

Vanaf 16.30 bent u van harte welkom in de kerk waar wij klaarstaan om een drankje voor u in te schenken. Ondertussen zullen ook de kinderen weer terugkomen van hun middagprogramma. Om 17.30 uur willen we met jong en oud gaan eten. Dit jaar bestaat de ‘maranatha-maaltijd’ uit een lopend buffet op z’n Amerikaans ! Het is dus de bedoeling dat iedereen een gerecht meeneemt.

Op zondag 4 september en zondag 11 september kunt u zich hiervoor opgeven in de hal van de kerk. En om ervoor te zorgen dat er straks geen 25 salades op het buffet  staan, hebben we zelf een héél breed menu samengesteld, variërend van zelfgebakken cake tot nasi met saté. Dus bij het opgeven kunt u zelf kiezen uit een heel gevarieerd aanbod wat u wilt maken voor het buffet. En als u niet zo handig bent in de keuken, is dat helemaal geen probleem….er staan nml ook produkten bij die kant en klaar gekocht moeten worden bij een supermarkt. En voor de échte koks onder ons….is er natuurlijk altijd de mogelijkheid om met iets verrassends aan te komen!

Heeft u er al zin in? Wij ook!!!

Aanmelden
Dit kan op zondag 4 of 11 september 2016 bij de uitgang van de kerk. Mocht u niet in deze gelegenheid zijn, dan graag een belletje naar Ettie Slob 0184-684032