Missionaire Toerustingsdienst

woensdag 28 maart 2018

Zondagmiddag 8 april is er weer een missionaire toerustingsdienst om 17.00 uur. We hebben dan als onderwerp gekozen: ‘bidden voor vervolgde christenen’.

Ds. G.J. van Beek zal hierover meer vertellen.

Een interessant en aktueel onderwerp. Toch is vervolging al eeuwenoud en voorspeld door Jezus. Het hoort erbij. Door vervolging groeit de kerk, hoe moeilijk ook. Maar wel hebben zij ons gebed hard nodig. In deze dienst willen we hier met elkaar over nadenken. Iedereen is dus van harte welkom!!

We denken dan ook gelijk aan de Nacht van Gebed van 1 op 2 juni dit jaar. We kunnen dan in de avond en nacht bidden aan de hand van filmpjes en gebedspunten. Hou die datum vrij in de agenda en kom naar het Onderkomen, Lekdijk 118 (de ruimte onder de Dorpskerk). Hardop of zacht meebidden is hard nodig en mooi om met elkaar te doen!