Startweekend 15 en 16 september

zaterdag 25 augustus 2018

Houd u deze data vrij?!

Graag nodigen wij de gehele gemeente uit om deel te nemen aan het Startweekend, De zomermaanden zijn bijna voorbij en het winterwerk gaat straks weer beginnen. Dit willen we dus graag met elkaar ‘starten’. We hebben een programma samengesteld wat geschikt is voor jong en oud, dit kunt u uitgebreid lezen in het Venster. Hieronder vind u in het kort de nodige informatie:

Zaterdag 15 september 2018

• 13.30 uur: Fietstocht voor de liefhebbers. Verzamelen om 13.15 uur bij de kerk.
  • 16.00 uur: Inloop Amerikaanse High Tea / High Borrel / Limonade. Locatie: kerkzaal.  Het zou leuk zijn als iedereen een klein gerechtje of een kant en klare lekkernij mee zou willen nemen.
  • Voor de jongere jeugd (groep 3 t/m 7) is er een middagprogramma vanaf 13.30 uur. Jullie krijgen hiervoor een persoonlijke uitnodiging met alle informatie.
  • Voor de oudere jeugd (vanaf groep 8) hebben we een avondprogramma vanaf 17.30 uur. Ook jullie krijgen een persoonlijke uitnodiging.
  • +/- 18.00 uur: Sing-In. Na de High Tea willen we afsluiten door met elkaar een aantal prachtige liederen te zingen, onder begeleiding van piano en zang.

Zondag 16 september 2018

• 9.30 uur: Kerkdienst. Deze dienst zal geheel in het teken staan van het winterwerk. Na de dienst willen we graag met elkaar koffie drinken en is er een preekbespreking voor jong en oud.

Iedereen, jeugd, gezinnen en ouderen, van harte welkom!

Volgende week zondag kunt u zich opgeven in de hal van de kerk. Ook kunt u dan een gerechtje uitzoeken voor de high tea. U mag zich ook nu al opgeven, de mogelijkheden om aan te melden zijn te vinden in Het Venster en Zondagsbrief.