Rommelmarkt in Molenlanden

Zoek je een rommelmarkt in de gemeente Molenlanden (voorheen Molenwaard)? Kom dan naar de rommelmarkt van de Hervormde Gemeente Maranatha in Nieuw-Lekkerland op zaterdag 4 april 202-. Jaarlijks organiseert de kerk deze altijd goed gesorteerde rommelmarkt. Met de jaarlijkse rommelmarkt steunt de Maranathakerk diverse goede diaconale doelen. Daarnaast is gedeelte van de opbrengst bestemd voor de instandhouding van de eigen kerkelijke gemeente. De gehele markt draait op vrijwilligers.

Maranathakerk

Mattenbies 1
2957 RJ Nieuw-Lekkerland

Gemeente Molenlanden

Molenlanden is een gemeente die op 1 januari 2019 is ontstaan uit een fusie van de Zuid-Hollandse gemeenten Molenwaard en Giessenlanden. De gemeente heeft een oppervlakte van 192 km² en telt ongeveer 43.500 inwoners. De gemeenten Molenwaard en Giessenlanden kwamen vrijwillig tot het besluit om te fuseren. Het herindelingsontwerp werd vastgesteld op 30 januari 2017.

Maranatha-fair aan Mattenbies in Nieuw-Lekkerland

Op zaterdag 13 april wordt de Maranatha-fair gehouden aan de Mattenbies 1 in Nieuw-Lekkerland. Een leuke markt met diverse leuke activiteiten voor alle leeftijden. Van 9.00 tot 14.30 uur...