Rommelmarkt Streefkerk

Zoek je een rommelmarkt in de buurt van Streefkerk? Kom dan naar de rommelmarkt van de Hervormde Gemeente Maranatha in Nieuw-Lekkerland. Jaarlijks organiseert de kerk deze altijd goed gesorteerde rommelmarkt. Met de rommelmarkt steunt de Maranathakerk diverse goede diaconale doelen. Daarnaast is gedeelte van de opbrengst bestemd voor de instandhouding van de eigen kerkelijke gemeente. De gehele markt draait op vrijwilligers.

Maranathakerk

Mattenbies 1
2957 RJ Nieuw-Lekkerland

Streefkerk

Streefkerk is een Nederlands dorp in het noordwesten van de Alblasserwaard in de gemeente Molenlanden (voorheen Molenwaard) in de provincie Zuid-Holland, grenzend aan de rivier de Lek. Het dorp kent één jachthaven.

Rommelmarkt

Ook in Streefkerk zelf zal een rommelmarkt gehouden worden, georganiseerd door de Hervormde Gemeente uit Streefkerk. De openingstijden van deze markt zijn van 08.00 uur tot 14.30 uur.

Maranatha-fair aan Mattenbies in Nieuw-Lekkerland

Op zaterdag 13 april wordt de Maranatha-fair gehouden aan de Mattenbies 1 in Nieuw-Lekkerland. Een leuke markt met diverse leuke activiteiten voor alle leeftijden. Van 9.00 tot 14.30 uur...