Rommelmarkt kerk Zuid-Holland

Zoek je een rommelmarkt in Zuid-Holland? Kom dan naar de rommelmarkt van de Hervormde Gemeente Maranatha in Nieuw-Lekkerland. Jaarlijks organiseert de kerk deze altijd goed gesorteerde rommelmarkt. Met de jaarlijkse rommelmarkt steunt de Maranathakerk diverse goede diaconale doelen. Daarnaast is gedeelte van de opbrengst bestemd voor de instandhouding van de eigen kerkelijke gemeente. De gehele markt draait op vrijwilligers.

Maranathakerk

Mattenbies 1
2957 RJ Nieuw-Lekkerland

Zuid-Holland

Zuid-Holland is een provincie in het westen van Nederland aan de Noordzeekust. De hoofdstad is Den Haag, de grootste stad is Rotterdam. Zuid-Holland is een van de dichtstbevolkte en meest geïndustrialiseerde gebieden ter wereld. De provincie meet 3403 km² en het aantal inwoners is 3.607.150 (augustus 2015), waarmee Zuid-Holland de bevolkingsrijkste provincie van Nederland is.

Maranatha-fair aan Mattenbies in Nieuw-Lekkerland

Op zaterdag 13 april wordt de Maranatha-fair gehouden aan de Mattenbies 1 in Nieuw-Lekkerland. Een leuke markt met diverse leuke activiteiten voor alle leeftijden. Van 9.00 tot 14.30 uur...