Kerstnachtdienst Nieuw-Lekkerland 'Toekomst vol van Hoop'

woensdag 13 december 2023

Elk jaar wordt er in Nieuw-Lekkerland een kerstnachtviering georganiseerd door de kerken die samenwerken binnen Keerpunt. Op zondag 24 december a.s. om 22.00 uur zal deze kerstnachtviering weer worden gehouden in het kerkgebouw Rehoboth aan de Planetenlaan. Het thema van de dienst is: ‘Toekomst vol van Hoop’. In deze donkere wereld waar zoveel misgaat en mensen vaak tegenover elkaar -ja zelfs elkaar naar het leven- staan mogen er gelukkig tekenen van hoop zijn: ‘God heeft zijn Zoon naar deze wereld gezonden om de mensen uitredding te geven’. Dat moet toch geproclameerd worden?

De koninklijke fanfare Apollo zal de samenzang begeleiden. Verder zal het koor van Stichting MPH uit Wijngaarden net als vorig jaar hun bijdrage leveren. De overdenking zal worden gedaan door dhr. Gerrit van Lingen uit Nieuw-Lekkerland die predikant in opleiding is.

Om de kerstnachtviering te kunnen blijven doen zal een collecte worden gehouden. Wij hopen dat u/jij deze bemoedigende en inspirerende avond met ons zal meevieren en heten u van harte welkom. De Rehoboth is vanaf 21.30 uur open.